Prima pagină > BMW, Service & Maintenance > routine #20 – pană (aproape)

routine #20 – pană (aproape)

INCA un motiv pt care mi-a placut f tare ca am fost cu BMW-ul:

am facut pana. Aproape. De fapt, am luat un cui de pe strazile Lipscani, Smardan, etc, care sunt un santier si-o demolare 😐 Stiu si cand l’am luat, dar am crezut pe moment ca am calcat pe o pietricica, care a sarit de sub cauciuc.  A doua zi, am simtit cum imi fuge spatele pe viraje, perceptibil, indeajuns cat sa ma enerveze, pt ca scazuse presiunea in pneu. Avantajele cricului central sunt multe – de data asta am invartit roata pana am gasit cuiul. Avantajul cauciucului tubeless este ca am mers o zi cu cuiul infipt in roata, fara sa pierd prea multa presiune. Alt avantaj este ca am intrat in prima vulcanizare si am pus moto pe cricul central, omul nostru a invartit roata si i-a pus un dop d’ala. 5 minute. 5 lei.

Imi aduc aminte cum am facut pana cu Dragstarul in 2007 la Busteni, ce tragedie a fost si cat de greu mi-a fost s-o rezolv pe loc ; si ce hal de noroc am avut c’am putut s-o rezolv pe loc ; si ce complicat a fost pe urma sa vulcaniez camera si pe urma s-o schimb. Infiorator.

Revenind, 5 minute. 5 lei.

😉

Anunțuri
Categorii:BMW, Service & Maintenance Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s