Prima pagină > BMW, Trips > Plimbare : Asa, usor, de vara, pe 20 Decembrie :)

Plimbare : Asa, usor, de vara, pe 20 Decembrie :)

Astazi am plecat cu Victor sa dam o tura cu BMW-urile. Eu cu al meu, el cu al lui Lek. Am luat’o asa usor spre Targoviste si am ajuns la Pitesti… :)) Ca Victoras al meu a luat’o la stanga in loc de dreapta intr’o comuna. Asta e. Si Pitesti a fost la fel de bun. 🙂
Ne’am oprit la OMW si’am baut o cafea si un ceai si un pateu si am luat’o inapoi spre casa.
Pe urma m’am gandit ca in plimbarica asta noi am mers de fapt mai mult decat atunci cand am fost in Bulgaria :)))
Despre echipament nu e mult de zis. Mie mi’a fost perfect, Victor a murit de cald. Avea doar un tricou pe sub geaca de touring.

„Aloo! Ia zi ma, cum e cu motoarele alea bagate la iernat … ? 😀 ”

Categorii:BMW, Trips
  1. Lek
    Decembrie 22, 2008 la 11:23 am

    Bine dreacu ca n-ati ajuns in Gobi. Ca de-acolo nu mai putea sa zica nimeni ca nu-i place.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

