Prima pagină > BMW, Trips > Plimbare Targoviste-Sinaia

Plimbare Targoviste-Sinaia

plimbare targoviste-sinaia
De fiecare data cand merg cu BMW-ul imi place si mai tare decat data trecuta. Si Dragos e de aceeasi parere cu mine. A fost prima noastra plimbare impreuna, culmea, de cand ne’am luat amandoi BMW-uri la fel. In sfarsit am putut si eu sa merg cu cineva care poate sa tina ritmul cu mine – un ritm super-sustinut si super-intins, dar care cu toate astea nu te face sa te simti deloc grabit sau ca mergi prea tare, sau ca tinzi spre destinatie ca un disperat. Ba chiar din contra. Am facut 90km pana la Targoviste in 34minute.

Echipati, n’am simtit nimic. Nimic care sa interfereze cu placerea motociclismului. Perfect.

plimbare targoviste-sinaiaplimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaiaplimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaiaplimbare targoviste-sinaia

Intre Targoviste si Sinaia plouase inainte sa ajungem noi. Ultimii kilometri inainte de Sinaia se asfaltau, asa ca am lasat-o mai moale.

plimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaia plimbare targoviste-sinaia

plimbare targoviste-sinaiaplimbare targoviste-sinaiaplimbare targoviste-sinaia

Slideshow pe Flickr

Categorii:BMW, Trips Etichete:, ,
  1. danfotea
    Noiembrie 17, 2008 la 4:02 pm

    foarte misto…. calutii de cursa lunga….

  2. Noiembrie 17, 2008 la 10:41 pm

    Word !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

