Prima pagină > BMW, Tips & Tricks > routine #8

routine #8

De cand s’a schimbat brusc vremea si a venit o pala de vant rece si o ploaie tipica pt nordul Europei, aud numai motociclisti care ori se plang ca e prea frig, ori ca sezonul s-a incheiat, ori se incapataneaza sa mearga imbracati tot cum erau ei obisnuiti (blugi, bluza mai groasa, geaca de piele, casca open-face fara „hanibal” sau alta masca de neopren) si, bine’nteles, paralizati de frig si ploaie. Sau, echivalentul „soferistic/pietonistic” al celor de mai sus, care se mira de fiecare data Cum, cu motorul pe vremea asta?? .

La toti le zic: Da. Cu motorul. Pe vremea asta.

Vremea n’are nici o legatura cu motociclismul, atata timp cat nu inseamna zapada, sau vreun uragan Ike care sa spulbere de pe sosea camioane, daramite motociclete/motociclisti. Asta, bine’nteles, daca esti echipat corespunzator. Si, daca mai esti si ajutat de o motocicleta facuta sa fie all-seasons / all-weather, un BMW RT adica… cu atat mai bine.

In seara asta am scos motorul si m’am dus la Planter’s Cafe. Eram imbracat corespunzator, cu captuseala pusa la geaca ICON si cu aerisirile inchise, + casca integrala pe cap. La dus, pe la ora 6, mi-a fost chiar cald la stop intre masini. Mi-am deschis jumate fermoarul la geaca si mi-am deschis viziera la casca. Apoi am oprit incalzirea la mansoane. Ma uitam la oamenii din statiile de autobuz cum stau si tremura. Patetic. La intoarcere n’a mai fost cazul. Am inchis toate fermoarele si mi-am pus si jacheta de ploaie peste geaca ICON, just in case. Nu ploua cand am plecat spre casa, dar a inceput cand eram la vreo 4-5 semafoare distanta. Am tras pe dreapta si mi-am pus si pantalonii de ploaie. Pantalonii se imbraca mult MULT mai usor decat combinezonul de ploaie care, desi e sfant pe orice potop, se imbraca atat de greu, incat nu’ti vine sa opresti motorul sa te dai jos si sa te imbraci cu el, mai bine mergi in ploaie si bagi viteza sa ajungi mai repede, decat sa te chinui. Nu e cazul si cu pantalonii si bine am facut ca mi i-am luat. M-am oprit mai mult ca aveam telefoanele in buzunarele de la pantaloni + portofelul. Intr-un minut aveam pantalonii de ploaie pe mine si in celalalt minut eram din nou pe motor , in trafic. In al 3lea minut a inceput un potop ! Foarte bine ca m’am oprit sa ma imbrac. As fi aratat really stupid pe motor, in ambuteiaje, sub un potop rece de toamna.

Bottom line ? Degeaba ai super motor scump, super casca super marca super scumpa, super manusi cu carbon, super geaca de piele, daca nu ai un amarat de costum de ploaie care sa protejeze toate astea, sa nu te distruga ploaia (la propriu si la figurat) si sa nu arati REALLY STUPID.

GET REAL !

Categorii:BMW, Tips & Tricks Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

