routine #1

  • ma duc sa iau cartea de identitate de la RAR. Sper sa nu dureze 178 ani inmatricularea, pt ca azi imi expira nr de germania si nu’mi mai iau nr rosii. Not a problem 4me, o sa circul cu yamaha, dar asa.. ca chestie.
  • mi-am montat semnalizatoarele albe la loc pe motor. arata MULT mai bine.
  • toba cu mutzuflendere interschimbabile face toti banii (ca nu de pomana a costat 545E). I-am scos mutzuflenderu’ de tot si acum BOXERU’ zumzaie on a deep bass tone. Nu mai montez nici un mutzuflender in oras, o sa-l pun pe cel mai silentios doar cand o iau la drum lung, sa nu ma baraie de cap.
Categorii:BMW, Service & Maintenance Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

